GAZETELER

EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ

ANKET

• Spor Toto - Süper Lig şampiyonu kim olacak ?

6. Geleneksel Motosiklet festivali yapıldı

Salı, Ağu.14.2018 - 08:40
PAYLAŞ :
 |  Karakter Boyutu : A- A+

6. Geleneksel Motosiklet festivali yapıldı

Amasya’da yaklaşık 30 şehirden gelen 400 motor ve motorcunun katılımı ile Şehzadeler Motosiklet kulübü tarafında bu yıl 6.sı düzenlenen motosiklet festivali yapıldı.

Yavuz Selim Meydanında toplanan motosikletçiler, il olarak şehir turu attı. 400 motorcu gözlek termal otelde konakladılar.
Sayısal olarak 6.cısı yapılıyor diyen Şehzadeler Motosiklet Kulübü Başkanı Mustafa Özgen: “çok güzel, şu an için katılımımız çok çok iyi. Kazasız belasız kamp yerimize ulaştık. Şu an için Türkiye genelinde ortalama 25 ile 30 ilden 400’e yakın motorcumuz var, artçılarıyla beraber. Yarın sabahki katılımlarla beraber biz bunun daha da yükseleceğini tahmin ediyoruz. Tüm karayolunda gezen arkadaşlarımız, lütfen motosikletleri fark edin. Bizler kaportası olmayan, kaportası kendi olan sürücüleriz. Bizlere biraz daha dikkat etmenizi rica ediyoruz. Koruyucu giysilerini muhakkak giyerek, motosiklet kullanmalarını tavsiye ediyorum” dedi.
Festivalde kamp kurulan alanda 7’den 70’e birçok insan bulunuyor. Kamp yerine ulaşan motosikletçiler çadırlarını kurdu.
Motosikletçilerden Serap Ballı: “ilk defa katılıyoruz, şu an için organizasyon gayet güzel görünüyor. Motor kullanmak bizim için hobi ötesinde bir tutku diyebiliriz. Aynı tutkuyu paylaşan insanlarla bir arada olmak ayrı bir keyif katıyor. Öncelikle ekipmansız kesinlikle trafiğe çıkmamalarını öneriyorum, dileğimiz bu zaten. Akabinde de diğer sürücülerin anlık dikkatsizliklerini göze alarak motosiklet kullanmalarını öneriyorum” dedi.
Bir diğer Motosiklet kullanıcısı Sibel Yıldırım: “ilk defa katılıyorum bende çok güzel, her şey çok güzel. Çok dikkatli olmaları gerekiyor ve ekipmansız çıkmasınlar” dedi.
Sorgun Motosiklet Kulüp Başkanı Nihat Alan: “geldik her şey dört dörtlük, çok güzel. Trafikte motosiklet kullananlara değil de, araç kullananlara tavsiyelerimiz var. Lütfen sinyallerini kullansınlar, park ettikleri yerlerde kapılarını arkada, aynaya bakmadan açmasınlar, çünkü motosikletli gelebilir” dedi.
Motorcuların birçoğu festivale ailesi ve çocuklarıyla katıldı.

Umut Yeşilyurt

Bu haber 358 defa okundu.

Benzer Haberler

Kupa maçının saati ve tarihi belli oldu

Yeni Amasyaspor’un Atiker Konya ile oynayacağı Ziraat Türkiye Kupası 3. Tur karşılaşmasının saati ve tarihi belli oldu.

Salı, Eyl.18.2018 - 12:18

İlk ders zili balonların gökyüzüne uçurulmasıyla çaldı

İlk ders zili balonların gökyüzüne uçurulmasıyla çaldı Amasya Merkez Tuğgeneral Hikmet Akıncı İlk-Ortaokulu öğrencilerini sürpriz şenlikle karşıladı.

Salı, Eyl.18.2018 - 09:43

“İyi yetişmiş bir nesil, ülkemizin en önemli sermayesidir”

Suluova İlçe Belediye Başkanı Fatih Üçok, 2018 -2019  eğitim-öğretim yılının başlaması nedeni ile kutlama mesajı yayımladı.

Salı, Eyl.18.2018 - 09:13

“İnsanı biçimlendiren, ona vasıf kazandıran en hayati unsur eğitimdir”

Amasya Valisi Dr. Osman Varol, İlköğretim Haftası ve 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı münasebetiyle bir mesaj yayımladı.

Salı, Eyl.18.2018 - 09:12

“Çocuklarımızın en güzel şekilde yetiştirilmesi hepimizin ortak hedefidir”

Gümüşhacıköy İlçe Milli Eğitim Müdürü Ercan Gültekin 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı mesajı yayımladı.